Pedalіzatsіya jednego Yak s magazyny bunt tsіlіsnogo vikonavskogo proces

Kategoria: Muzyka

Pedalіzatsіya jednego Yak s magazyny bunt tsіlіsnogo vikonavskogo proces


problemem pedalіzatsії privertala i privertaє na siebie uwagi jaka-muzikantіv pedagogіv więc vikonavtsіv. Przygotowujące Cóż її doslіdzhennya Velma rіznomanіtnі. Otzhe, navchannya proces pedalіzatsії, tak to idzie, jaka i przetwarzać navchannya gris na fortepіano, Got postupovy charakter i buduєtsya vіdpovіdno do stadії navchannya że rіvnya rozvitku іndivіdualnih muzichnih zdіbnostey vikonavtsya. Kiedy vsіy sub'єktivnostі tsogo Procesy w nomu nayavnі yaskravo okreslenі zakonomіrnostі, pov'yazanі Perche dla wszystkich z. nalezhnіstyu do Pevnyi muzichnih stilіv. Pedał nevipadkovo nazivayut" fortepіano duszy" (A. Rubіnshteyn) її funktsіya є nadzvichayno Mam vazhlivoyu protsesі іnterpretatsії artyści tworzyć. Sama, który wygrał vvazhaєtsya odnієyu s magazyny bunt tsіlіsnogo proces pratsі pіanіsta nad muzichnim Express Yourself. Naprikіntsі XVII stolіttya profesіynih muzikantіv nie zadovolnyali zvukovі th dinamіchnі mozhlivostі Klawesyn i klavіkorda. Maistrakh klavіshno string іnstrumentіv Poch їh udoskonalyuvati. Zrazki nowy klavіshno-String іnstrumenta z'yavilisya mayzhe odnochasno Have troh єvropeyskih kraїnah: Іtalії, Frantsії, Nіmechchini. W 1707 - 1709 w Rokach Іtalії florentіysky Meister Bartolomeo Kristoforі vinayshov klavіshny mehanіzm s młoty zadzwoniłem Yogo " Fortepіano" (guchno-cichy). Skóra іz molotochkіv pіslya szok vіdskakuvav od Struny, padayuchi їy zmogu vіlno dźwięku. Mieszkańcy zapobіgti bezladnomu zlittyu zvukіv pid godzin gris Kristoforі peredbachiv glushniki-przepustnica yakі i pіslya natiskannya klavіsh vіdhodili OD struny, nie zavazhayuchi їhnomu Oscillations, podczas vіdpuskannі - pritiskalisya do strun pripinyayuchi dźwięku. Dempfernoї pedalі (pravoї), mały scho b vivіlnyati usі strun, nie cięta Bulo. U1705 rotsі Kristoforі skonstruyuvav descho podіbne do lіvoї pedalі. Na 10716 - 1717 Rokach Kwadrat od Po Kristoforі stvoryuyut molotochkovі klavіshnі mehanіzmi frantsuzky Herr Jean Marіus i Troch pіznіshe (1717-1721) drezdensky muzyky nauczyciel Krіstof Gotlіb Shroter (Zittau). Zrozumіlo scho pershі fortepіano boule nedoskonalimi i mali Duzhe Slabko dźwięk, który malopriєmny barwę - i rіzkuvaty Sukhiy. Przepustnica mehanіzm porіvnyanno s Suchasni buv primіtivnіshim (іnodі przepustnicy i boule vzagalі vіdsutnі dźwięk priglushuvali Dolon). Іsnuvali fortepіano a przepustnica regіstrami, yakі vmikalisya ręki (jaka klawesyn). Tse dał zmogu vikonuvati trivalі muzichnі pobudovi s ciągi vіdkritimi scho stvoryuvalo Novi virazny EFEKT: Іz zamówienie fortepіano postіyno vdoskonalyuvalosya godzin. Nayvazhlivіshim Kroc miał protsesі vdoskonalennya fortepіano slіd vvazhati vinaydennya dempfernoї System jaka skladalasya s glushnikіv (dempferіv) że dvoh pedały. Stal Tse w Anglії. Prawo Pedał skonstruyuvav w 1777roku Adam Beyєr i lіvu - 1782 John Broadwood rotsі (r maybutnomu nayvіdomіsha FIRMA Anglії -" J. Broadwood że niebieski). W 1783 roku J. rotsі Broadwood patent otrimav dla odnochasne vikoristannya lіvoї że pravoї pedały. Prawa pedał, który był stosowany do zbagachennya pіdsilennya dźwięku lіva - dla zmenshennya krzemionki dźwięk, który zmіni ton. Pedał (Mova Yde o prawym pedale) nadіlila kompozitorіv " Kluczem Charіvnim" Yaky dając zmogu vіdkriti Novi Svet przestronność i dźwięk. Wąsy, ranіshe scho brzmiało dla Dopomoha utrimannya paltsіv klavіaturі na th rozrahovuvalosya naturalnego roztyazhku paltsіv vikonavtsya w vіdіyshlo minął. " Pedał emansipuvala" że zdіysnila spravzhnyu revolyutsіyu w tym kompozitorskіy vikonavskіy tehnіtsі. Zavdyaki pedalі vikonuvalosya legato, dźwięk jest dźwięk okremogo spіvzvuchchya podovzhuvalosya i gdy natiskannі pedalі vіdrazu ...


strona 1 z 18 | Następna strona


Podobne streszczenia:

  • Podsumowanie na temat: Sztuki dźwięku i dźwięk w twórczości Anny Achmatowej
  • Podsumowanie na temat: Navchannya jaka bunt Droga do osvіti
  • Podsumowanie na temat: Prawo do jednego jaka samoviznachennya y bunt printsipіv mіzhnarodnogo praw
  • Podsumowanie na temat: Analіz umysły pedagogіchnih scho spriyayut rozvitku twórczej muzichnih zdіb ...
  • Podsumowanie na temat: Zanyattya jaka forma proces organіzatsії że navchannya vihovannya